czwartek, 22 maja 2014

Filozofia szczęścia według Normana Peale

Każdy z nas chciałby wiedzieć, co ma zrobić po to, aby być szczęśliwym. Nie ukrywam, że sama szukałam wskazówek do osiągnięcia tego stanu i tak właśnie natknęłam się na książkę "Sztuka twórczego życia". Na początku myślałam, że będzie tam coś o kreatywności, inspiracjach itp. Nawet nie wiecie, jak się zdziwiłam :)
Niestety brak lepszej jakości zdjęcia / Źródło

Jak się później okazało, książka mówi o tym, jak pozytywnie myśleć zawsze i wszędzie, jak odnosić sukcesy, jak tworzyć poprawną afirmację i ogólnie jak poprawić jakość swojego dotychczasowego życia. Jedną z podstawowych zasad do osiągnięcia tego stanu jest wiara. Peale był protestanckim kaznodzieją, jak podpowiada ciocia Wikipedia, dlatego odnosi się on do wiary w Boga. Jednak z mojej opinii, po przeczytaniu tej książki wynika, że nawet jeżeli będziemy ateistami i tak na 100% uwierzymy w samych siebie, to również osiągniemy sukces i będziemy szczęśliwi.
Bardzo podobało mi się, że pod koniec każdego z piętnastu rozdziałów, było takie podsumowanie porad w nim zawartych jak na przykład: "Stajemy się takimi, jak myślimy"; " Nie popadaj w desperację. Wiele sukcesów wyrosło z tego, co początkowo wydawało się porażką" czy "Wierz, że masz w sobie dość siły. Nigdy w to nie wątp."
Uwierzcie mi, że już podczas czytania, w Waszym życiu coś się zmieni. Na lepsze oczywiście, a jeżeli zastosujecie się do całej gamy jego porad, to zmienicie swoje życie nie do poznania! :) 

Szkoda tylko, że nie mam dostępu do innych jego książek, mimo że trochę ich wydał :)

Będzie mi bardzo miło jeżeli klikniesz "kciuka w górę" -> Fanpage  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz