wtorek, 16 września 2014

5 dni do lepszego bloga: 10 rzeczy, których nikt o mnie nie wie

Nikt- poza najbliższymi mi osobami. Generalnie nie mam jakiś ogromnych tajemnic, raczej są to ciekawostki. Zapraszam do czytania! 

  1. Nienawidzę gotować. Piec najróżniejsze rzeczy to ja mogę godzinami. Ale do gotowania muszę być zmuszana.
  2. Uwielbiam wszystko, co mam smak kokosowy.
  3. Zamiast nad morze, dużo bardziej wolę jeździć w góry. Jakoś bardziej mnie do siebie przekonują. 
  4. Nie mam pojęcia na jakie studia pójdę, gdy skończę liceum. Zmienia mi się to dość często, ale na szczęście jestem dopiero w 1 klasie. 
  5. Nie lubię ostrego makijażu ani dużo ozdób. Zazwyczaj noszę tę samą parę kolczyków, bransoletkę i od ostatniej niedzieli naszyjnik z serduszkiem.
  6. Jestem krótkowidzem. Noszę soczewki i dlatego ludzie zastanawiają się z jakiego powodu tak świecą mi się oczy. Wada jest mała, ale dokuczliwa :)
  7. Zajmuję się Quillingiem, ale o tym już chyba pisałam :)
  8. Choć staram się w miarę ograniczać cukier, to KOCHAM słodycze. Praktycznie codziennie muszę coś słodkiego jem. ( Oj, ani figura ani waga tego nie lubią, ale cóż? )
  9. Mam wstręt do wszelkiego robactwa. Nienawidzę owadów pająków i wszystkiego w tym rodzaju. Fuuj! 
  10. To nie jest mój pierwszy blog. Było ich już wiele, ale z tego jestem najbardziej zadowolona! 

A jakie Wy macie sekrety? Podzielcie się nimi w komentarzu lub na FB : https://www.facebook.com/wymarzonezycie

6 komentarzy:

  1. Wolę piec, niż gotować, ale z tym drugim nie mam problemu, choć ostatnio mi się nie chce ;). Wolę morze, niż góry, a robactwo mi nie przeszkadza- chyba, że osy, których boję się BARDZO! Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Komary nienawidzę jak mi przy uchu latają, nie bardzo lubię ani piec alni gotować ale mam rodzinę i muszę, co zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam wszystko co kokosowe! I na szczęście uwielbiam gotować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pająki delikatnie mówiąc niweluję ;) fujjj! kokos - mniaaam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do gotowania - ja swego czasu też nie lubiłam i zawsze myślałam, że nigdy nie będę, aż do czasu, gdy przyszło mi zamieszkać z Łukaszem :) Szybko zmieniłam zdanie :) Też lubię kokosowy zapach (najbardziej kosmetyki marki Ziaja) i lody kokosowe! W górach byłam jak byłam mała, chociaż nie do końca dokładnie pamiętam :) Dołączam do grona krótkowidzów :) (to też mała wada)

    OdpowiedzUsuń