poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Z wizytą w słonecznej Italii

Za pisanie tego postu zabieram się od dobrych trzech tygodni, ale zawsze coś jest ważniejsze i tym samym blog schodzi na bardzo daleki plan, a za każdym razem gdy obiecuję sobie "Dzisiaj coś na pewno napiszę" zazwyczaj kończy się to tym, że znów przeglądam Fb lub Pinterest, a później mówię, że jestem zmęczona. Prawdopodobnie wzięłam też na siebie zbyt dużo i po prostu nie wyrabiam  muszę to wszystko w najbliższym czasie ogarnąć. :)

Przechodząc jednak do sedna. 21 lutego wyruszyłam na tygodniową wymianę uczniowską do Włoch. Zwiedziłam m.in. Bergamo, Mediolan, Veronę, Brescię i Pradalungę. Mieszkanie podnóża Alp i ich widok codziennie rano, napawały niesamowitą energią i entuzjazmem. I wiecie co Wam powiem? Jeżeli myślicie, że nie umiecie mówić po angielsku to pewnie się mylicie. ;) Głównym tematem wymiany było jedzenie, które swoją drogą baaardzo mi smakowało. A resztę zobaczcie sami! 


















                                                                                                    


Zapraszam do polubienia i/lub obserwowania! :) 
  Image Map

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz