niedziela, 24 sierpnia 2014

Podróże Marzeń: Peru

Witam Was wszystkich po kolejnej długiej przerwie! Tak myślałam i myślałam nad tym co nowego mogłoby pojawić się na blogu i doszłam do wniosku, że nie ma na nim żadnego cyklu! I znów zaczęło się rozmyślanie czego miałby on dotyczyć. Po chwili w głowie pojawiła mi się żaróweczka i myśl : Podróże! Innymi słowy nowy cykl będzie dotyczył miejsc, które chcę odwiedzić i będzie się on nazywał " Podróże marzeń".

PERU
Choć nie mam bladego pojęcia skąd mi się to wzięło, to jestem po prostu ZA-KO-CHA-NA w Peru. Ten cudowny krajobraz, kultura, zabytki wraz z tym najsłynniejszym czyli Machu Picchu.

Źródło

Choć nie wszystkim może przypaść do gustu wysokość na jakiej znajduje się Peru i to, że praktycznie wszędzie jest pod górkę :) 
the mother country, Peru <3
Źródło
Zaskakująca jest również ta różnorodność kolorów i to, że są one wszędzie nawet na alpakach.                   A gdyby w Polsce wszyscy ubierali się tak kolorowo? 

               beautiful Llama posing
Źródło
Źródło 

Ilość opadów i temperatura jest bardzo zróżnicowana. Wszystko zależy od tego, w jakim regionie się znajdujemy. 


Stolicą i jednocześnie największym miastem jest Lima. Patrząc na nią nikt by nie pomyślał, że ten kraj ma w sobie tyle dziewiczych terenów. 

Źródło

Nie ma co więcej opisywać. To trzeba zobaczyć na własne oczy. Już nie mogę się doczekać, kiedy wybiorę się w podróż we wszystkie miejsca, które chcę odwiedzić. 

A Wy jakie miejsca chcecie odwiedzić? 
Jeśli podoba Ci się tutaj, będę wdzięczna jeśli klikniesz kciuk w górę ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz